ro en de  
  Cum ne puteti contacta  

Profilul Companiei

   
Adresa:
Bucuresti - Romania Strada Almasul Mare Nr. 7 Bloc B-16, Scara D, Apt.49 Sector 4

Oficiul Postal 7
Cod Postal 040954

e-mail:  panait@aquarius.ro
telefon:     +40 21 450 21 57
fax:        +40 21 450 21 57
 
mai multe...      
 
Pentru informatii legate de tarife, click aici
 
Valid HTML 4.01 Transitional Valid CSS!
Aquarius Consulting − consultanta, brokerage Compania noastra isi are sediul in Bucuresti, fiind infiintata in 2004 cu capital privat integral roman. Desfasuram relatii de afaceri cu firme de comert exterior din tara si strainatate, dispunand de o extinsa retea internationala de corespondenti in randul brokerilor, firmelor de expeditie si agentilor de nave din intreaga lume, specializati atat in transporturile conventionale de marfuri generale, cat si in cele containerizate de linie, cu temperatura controlata, agabaritice sau combinate. Numai in ultimii 5 ani firma a derulat un trafic de peste 130.000 tone de marfuri generale.

Principalul Obiect de Activitate − Servicii puse la dispozitia Clientilor

Oferim servicii de brokeraj si management logistic pentru angajarea de spatiu pe nave maritime si fluviale, pentru transport conventional  si containerizat,  pentru transport terestru si aerian, suport logistic si informational pentru derularea operatiunilor de export, import si tranzit, precum si consultanta autorizata pentru incheierea de polite de asigurare facultativa. Propunerea noastra de Procedura Logistica si Mangement Logistic, Contractul nostru standard pentru Asistenta Logistica si Cererea noastra standard pentru Angajarea de Spatiu Maritim, sunt disponibile la cerere. 

Putem, de asemenea, asigura servicii de intermediere in ceea ce priveste :

  • Intermediere pentru identificarea de noi piete de desfacere sau de aprovizionare
  • Promovarea Ofertelor Comerciale ale Clientilor in rindul Comerciantilor, Distribuitorilor si Agentilor din orice zona a Lumii
  • Identificarea unor Parteneri Potentiali pentru Clientii nostri, atit la export, cit si la import, cu concentrare pe marfuri generale (produse siderurgice, echipamente legate de proiecte industriale complexe, produse chimice, minereuri si minerale, produse lemnoase, cereale, combustibili bazati pe bio-masa, marfuri care necesita temperatura controlata, animale vii etc.)
  • Marketing pentru obtinerea de informatii asupra unor licitatii si oferte publice sau private, posibilitati de cooperare in strainatate.
  • Obtinerea de cotatii de navlu maritim nete dela Liniile de navigatie de containere, pentru constructia preturilor CIF FO
Cui ne adresam

Pe de o parte, ne adresam Clientilor Corporatisti Mari, cu actvitate constanta de export - import al unor produse de masa si care cauta sa-si optimizeze costurile legate de logistica generala a unor operatiuni ; mesajul pentru acesti Clienti, este ca putem organiza preluarea - predarea marfurilor in sistem door-to-door, cuprinzind, de la angajarea de spatiu maritim, fluvial sau feroviar, la transbordari, depozitari, supravegheri si expertizari neutre, pina la livrarea la primitorii/utilizatorii finali ai marfurilor, servicii vamale. 

Pe de alta parte, sprijinim Orice Intreprinzator, indiferent de marimea afacerii sau de obiectul de activitate, sa-si aleaga cele mai adecvate solutii de transport, pentru cele mai diverse marfuri, indiferent de cit de indepartate ar fi punctele de livrare sau de destinatie; mesajul pentru acesti Clienti este ca - atit timp cit vor apela la noi - angajarea unor transporturi, inclusiv cu componenta navala nu va mai fi pentru ei "terra incognita": noi facem in asa fel incit Clientul sa inteleaga perfect operatiunea, luind deciziile cele mai favorabile. 

Avantajele Cooperarii cu noi
  • Deplinul respect pentru Strategia de Pret a Clientului, solutiile pornind dela axioma “Clientul are intotdeauna dreptate !”
  • Promptitudine la oricare solicitare de servicii
  • Profesionalism  in realizarea pe profilul fiecaruia dintre Clienti a unui Contract de Navlosire adaptat, asistenta in domeniul Legislatiei Maritime, al uzantelor portuare locale si internationale, al activitatii de follow-up 
  • Calitate impecabila a Serviciului si Acuratetea Informatiei
  • Posibilitatea comunicarii multi-lingvistice (in romana, engleza, germana, franceza, italiana)
Calificarea Personalului de Conducere

Principalul actionar si Directorul Executiv al societatii, Dl. Liviu Panait este extrem de onorat sa va puna la dispozitie intreaga sa experienta profesionala, avind privilegiul de a fi lucrat in ultimii 30 de ani in cunoscute Institutii si Firme Publice si Private, intre care merita a fi mentionate urmatoarele:

  • 3 ani in calitate de cercetator stiintific in cadrul Institutului de Economie Mondiala din Bucuresti, in sectorul Conjunctura Internationala si Marketing ; in acest timp, a avut o contributie importanta - intre altele - la elaborarea studiului romanesc de fezabilitate pentru "Organizarea Zonei Libere Constanta-Sud Agigea si intensificarea traficului pe Canalul Dunare Marea Neagra" ; a fost admis prin concurs, a urmat si absolvit 'cum laudae' cursurile organizate in Austria de catre Institutul American Salzburg Seminar for International Studies, unde tema de specializarea a fost "Posibilitati de Armonizare a Politicilor Comerciale Internationale ale C.E.E., S.U.A. si Japonia" 
  • 7 ani a lucrat la I.C.E. Administratia Portului Liber Sulina, atat inainte, cat si imediat dupa Revolutie, ajungind sa ocupe functia de Director Comercial - Vicepresedinte al Consilului de Administratie; aceasta a fost prima zona libera independenta functionala profitabila din Romania de dupa Revolutie. In acest interval, si sub conducerea sa au fost incheiate si derulate cu succes contracte directe de tranzit cu cele mai importante Companii de Navigatie de pe Dunare (Bayersicher Lloyd - Regensburg, DDSG Viena, CSPD Bratislava, Mahart Budapesta), precum si cu importante firme de navigatie maritime (AFC Lines, Hiltner Speditionen, Friat Adriensen, Lion Shipping etc.); traficul portuar realizat prin resurse proprii, care a atins un maximum de 158,000 tone de marfa anual, exclusiv din tranzit, fara marfuri romanesti si fara nici un suport guivernamental, a constituit apogeul acestui port, firma avand la acea data 337 de salariati : personal navigant, stivadori, docheri care au constituit nuclelul viitoarei zone libere dela Agigea  
  • 3 an, ca Manager al Departamentului de Agenturare al societatii Liberty Shipping & Chartering srl - Bucuresti, una dintre primele firme private romanesti de brokeraj maritim. In acest interval, a urmat o pregatire de specialitate in Managementul Industriei Britanice, in cadrul JICAP (Joint Industrial and Commercial Training Awarded Programme), fiind atasat pentru specializare in cadrul prestigioasei firme londoneze de brokeraj Howe Robinson & Lambert Brothers si urmind cursurile Facultatii de Management Putterbridge din cadrul Universitatii din Luton 
  • 7 ani, ca primul Director al Reprezentantei in Romania a firmei Sidership srl Milano, firma europene de expeditie si logistica de prim rang carea a infiintat prima Linie de navigatie conventionala dintre porturile romanesti dela Dunarea de Jos plus Constanta si Italia. Navlosirile in nume propriu de produse siderurgice din Romania, Ungaria si Ucraina (ca Agent exclusiv de Logistica al Firmei SEPCO Lugano) au depasit in medie anuala, 100.000 tone de laminate, pentru firme de prim rang din intreaga lume (Thyssen Carbo-Metal, Trouvay-Cauvain, Adler Steel etc.).
  • 6 ani, ca agent autorizat de asigurare-cargo al “Asiban”, ulterior, devenita “Groupama Asigurari Romania” SA, corespondent P&I Cunningham & Lindsay si Crawford
        
       
.
home | despre noi | servicii | parteneri | clienti | corespondenti | contact